Cunoașterea limbii franceze – un beneficiu pentru tine

A ști o limbă străină este un atu pentru oricine, dar a ști două sau chiar trei este, deja, un lucru de apreciat chiar și de cei din jurul tău. Cunoașterea mai multor limbi străini îți deschide mai multe oportunități atât în carieră, cât și în viața de zi cu zi. Dacă ești o persoană ambițioasă, dornică de a se aventura și de a descoperi locuri, persoane și culturi noi, trebuie neapărat ca un prim pas spre atingerea acestor obiective, să te inițiezi în această arie lingvistică, pentru a putea porni la drum singur pe tine și în forțele proprii. Știind limba mai multor popoare, pe lângă faptul că îți îmbogățești cunoștințele, îți va fi mult mai ușor să comunici cu cei străini, pe care îi vei înțelege și care l-a rândul lor te vor înțelege cu exactitate. Tocmai de aceea școala, este instituția în care se pune accent asupra învățării a cel puțin două limbi străine pe parcursul anilor de studiu. Limba Engleză este prima limbă străină, comună, care începe să se studieze odată cu ciclul primar, urmată, îndeaproape, de limba franceză sau de limba germană, după caz, în funcție de opțiunile elevilor de a urma un profil cu o astfel de specialitate intensivă.

Conform unor statistici, limba franceză se află printre preferințele elevilor de gimnaziu și de liceu în ceea ce privește cea de-a doua limba străină studiată la școală. Luând în considerarea acest fapt și știind că vă vor fi de mare ajutor, noi, Librăria Delfin ne-am hotărât să facem o selecție a celor mai bine-realizate instrumente-didactice care să vă faciliteze procesul de învățare și să vă îndrume pașii spre cele mai bune rezultate. Gama noastră cuprinde un număr destul de însemnat de astfel de exemplare, printre ele numărându-se și manual franceza clasa 11, după cum urmează:

  • Dan Ion Nasta, Manual Limba franceză L2 – clasa a XI-a, București, Didactică și Pedagogică, 2019.
  • Mariana Popa, Limba franceză L1. Manual pentru clasa a XI-a (ediție nouă), București, Humanitas, 2016.
  • Doina Groza, Claudia Dobre, Gina Belabed, Diana Ionescu, Limba franceză L 2. Manual pentru clasa a XI-a (filiera teoretică și vocațională), București, Corint, 2014.
  • Mariana Popa, Angela Soare, Carmen Chiriță, Limba franceză L2. Manual clasa a XI-a, București, Humanitas, 2012.
  • Mariana Popa, Limba franceză L1. Manual pentru clasa a XI-a (prima ediție), București, Humanitas, 2011.
  • Mihaela Cosma, Limba franceză. Manual pentru clasa XI-a L2. Fil D’Ariane, București, Niculescu ABC, 2007.
  • Dan Ion Nasta, Lumin Aron, La rose des vents. Méthodes de Français. Manual pentru limba franceza clasa XI-a (L2), București, sigma, 2006.
  • Dan Ion Nasta, Limba franceză L1. Coup de cœur. Manual pentru clasa a XI-a, București, Corint, 2006.
  • Mariana Popa, Limba franceză L1. Manual pentru clasa a XI-a, București, Humanitas, 2006.

Fiecare manual de franceză pentru clasa a XI-a este cuprinde informații de vocabular și comunicare redate într-o succesiune logică, întocmai pentru a facilita receptarea lor de către elevi. Acestea sunt concepute după programa școlară de clasa a XI-a, astfel încât întreg conținutul teoretic și practic, format din exerciții, portofolii, eseuri etc., să ajute elevul să dobândească competențele necesare nivelului lui de studiu. După parcurgerea lor, elevii vor fi capabili de realizarea unor obiective precum:

-idetificarea ideilor principale dintr-un text/ mesaj/ înregistrare audio;

-lecturarea, într-un mod coerent și corect, a diverselor articole sau texte;

-întreținerea unor conversații pe diverse teme;

-redactarea unui text/ a unei scrisori/ a unui dialog/ a unor eseuri pe o temă dată;

-prezentarea orală sau scrisă a unor filme, evenimente și cărți, dar și a propriei opinii argumentate cu privire la un subiect anume;

Toate acestea manualele de limba franceză destinate elevilor de clasa a XI-a sunt avizate de Ministerul Educației și le găsiți pe site-ul nostru.