
Cum stii ca o agentie de marketing din Bucuresti este partenerul potrivit pentru firma ta
Detii o afacere in Bucuresti si vrei sa colaborezi cu o agentie de marketing, insa nu stii ce ar trebui sa ai in vedere atunci cand alegi colaboratorul potrivit?
Continua sa citesti si afla cateva din caracteristicile importante pe care o agentie de marketing ar trebui sa le indeplineasca!
Lucrati impreuna pentru a seta obiective SMART
Marketingul digital este un domeniu complex. Agentiile trebuie sa inteleaga obiectivele clientilor lor, iar clientii sa aiba incredere ca atunci cand colaboreaza cu o agentie de marketing Bucuresti acestia vor atinge aceste obiective.
Agentia de marketing este partenerul tau strategic, ceea ce inseamna ca lucrati impreuna pentru a atinge obiectivele setate pentru firma ta.
Acest obiective pot fi:
- generarea de noi clienti potentiali;
- convertirea acestora in clienti;
- rezolvarea problemelor unice ale companiei tale (de exemplu, tonul folosit poate nu este acelasi pe toate platformele pe care le folosesti, identitatea de brand a afacerii nu este completa, publicul tinta vizat pana acum nu este relevant pentru afacerea ta).
Exista multe erori pe care le poti face, iar o agentie de marketing din Bucuresti poate fi solutia pentru a le rezolva.
O agentie de marketing trebuie sa fie versatila
Versatilitatea este importanta. Actiunile intreprinse de o agentie de marketing din Bucuresti ar trebui sa fie personalizate pentru fiecare client in parte, deoarece nici o afacere, chiar daca isi desfasoara activitatea pe aceeasi piata, nu este la fel.
Cauta o agentie cu servicii complete, care sa acopere toate nevoile afacerii tale, fie ca are toate serviciile in house sau prin intermediul colaboratorilor. O agentie completa ofera servicii pentru crearea si gestionarea ads-urilor (Google, Facebook, Instagram etc.), comunicare social media, SEO, email marketing, web design, copywriting, creatie grafica.
O agentie iti ofera sansa de a te bucura de eficienta, deoarece toate serviciile de marketing provin din acelasi loc.
Cat de des stati de vorba despre rezultate
Unele agentii de marketing din Bucuresti se intalnesc cu clientii lor o data pe luna, in timp ce altele se intalnesc o data pe saptamana. Alte agentii se intalnesc cu clientii lor doar de cate ori este nevoie.
O idee buna este sa intelegi modul in care agentia cu care vei colabora sa iti indeplineasca asteptarile. Vrei sa comunici des cu acestia si sa fii la zi cu fiecare lucru care se intampla sau ai incredere in experienta lor in domeniu si vrei sa vezi doar rezultatele, alege agentia potrivita pentru tine.
Nu iti promite mai mult decat poate face
Te intrebi cand ar trebui sa incepi sa vezi rezultate de la agentia de marketing din Bucururesti cu care colaborezi?
Rezultatele din inbound marketing, cum este optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO) sau branding, apar dupa cateva luni. Ei bine, daca o agentie iti promite rezultate rapide privind aceste activitati, atunci sa stii ca e o situatie de genul „prea bine sa fie adevarat”.
Cauta o agentie de marketing care in prima faza sa realizeze un audit complet si care sa vina cu un plan impartit in etape, care sa aiba ca scop imbunatatirea treptata a situatiei afacerii tale.
Marketingul digital, desi poate parea simplu, nu este. Pentru cele mai bune rezultate, apeleaza la expertii in domeniu! The Markers este o agentie de marketing digital all in. Contacteaza-i si vezi daca sunt solutia potrivita pentru afacerea ta!